poniedziałek, 12 października 2015

"I te jego blond włosy..." Recenzja anime (romansidełka!) "Kaicho wa maid sama!"

"Kaicho wa Maid - sama!"

Reżyseria: Hiroaki Sakurai
Scenariusz: Reiko Yoshida

images (1).jpg 

KWMS-ep-2-kaichou-wa-maid-sama-11427439-1280-720.jpg

  
( Okładka Wyroczni się nie podobała, a jak zaczęła szukać normalnych screenów to się zdecydować nie mogła, więc są dwa XD Smoczi)

Hej! Mam nadzieje, że cieszycie się na kolejną recenzję w moim wykonaniu. Teraz pod nóż idzie (może komuś znane) „Kaicho wa naid sama!”.
Powiem wam tak: pierwszą rzeczą jaką robię, jest sprawdzenie opisu niezależnie czy to manga czy anime. Niestety po przeczytaniu tego, miałam trochę dziwne myśli. No sami zobaczcie :
“ Misaki Ayuzawa jest przewodniczącą samorządu. Po lekcjach pracuje potajemnie jako „pokojówka” w kawiarence, która zajmuje się dogadzaniem na różne sposoby swoim klientom.  Wszystko byłoby dobrze, gdyby pewien popularny chłopak nie odkrył jej sekretu! I co teraz? ”

Co znaczy to dogadzanie (???) klientom? Mogę się założyć, że każdy z was pomyślał o jednej rzeczy (nie przejmujcie się, podobnoś to normalne). Zostawmy już w spokoju te myśli i rozbudujmy trochę ten opis.
Główna bohaterka zaczyna naukę w liceum Seika, które do niedawna było szkołą męską. Niestety, miejsce to nie ma zbyt dobrej reputacji, a dziewczyny omijają je jak najszerszym łukiem (nie rozumiem tego. Przecież mają do wyboru normalną, nudną, niczym się nie wyróżniającą szkołę lub taką pełną chłopaków... Odpowiedź powinna być prosta... Szkoła pełna chłopaków to naajlepsze wyjście! Przynajmniej ja i Smoczyca tak sądzimy (No ba!).
Misaki postanawia dołączyć do grona osób mniej piękniejszej płci, by zmienić opinie liceum, ale tak naprawdę nie robi tego dla swoich kolegów, gdyż ich nienawidzi. Według bohaterki mężczyźni to najgorsza rzecz na tym świecie i po części ma ona rację. Oni są jak dzieci, każdy chłopak taki jest i nie wiem czy istnieje jakiś wyjątek. Jak to ksiądz uczący mnie powiedział: “Mężczyzn trzeba wychować, pokazać co mają zrobić, bo inaczej nic się nie zmieni.”. Niestety taka jest prawda. Dziewczyny, oni tacy już są i jeśli wy się nie postaracie im pomóc, to na zawsze będą żyć na łonie mamusi. (albo waszym XD Smoczi)
A teraz wracając  do tematu. Misaki zostaje przyłapana na swojej pracy przez cudownego, przystojnego bohatera - Usui’ego Takumi i trzech chuliganów, z którymi chodzi do szkoły. Książę postanawia pomóc Ayuzawie. A w jaki sposób to już sami musicie się dowiedzieć :P. Ogólnie rzecz biorąc, anime opowiada o przygodach jakie spotkały przewodniczącą szkoły.

Teraz może coś więcej o bohaterach.
Misaki Ayuzawa - przewodnicząca, która zrobi wszystko, by jej marzenie o perfekcyjnej szkole dla dziewczyn się spełniło. Jest ona silna (trenuje karate) i zawsze “znęca” się nad chłopakami. Ich zdanie się dla niej nie liczy, przez co nie jest lubiana przez kolegów ze szkoły.
Usui Takumi - książę, wzór dla wielu chłopaków (szkoda, że z niego nie korzystają). Po prostu cudo nad cudami i te jego blond włosy… Zawsze koło niego znajdują się jakieś dziewczyny. On jednak nie zwraca na nie uwagi i odrzuca ich wyznania. Wiecznie zamyślony, sprawia wrażenie tajemniczego i nieprzystępnego.
Baka Trio* - są to uczniowie: Sarashina, Shirokawa i Kurosaki, którzy są brutalni, twardzi. Początkowo nienawidzą Misaki, lecz później stają się jej największymi fanami.  

Anime samo w sobie jest urocze. Jedynym minusem dla mnie jest to, że jak są jakieś wiecie takie romantyczne sceny to pojawia się… różowe tło pełne kwiatków i te rozwiane włosy bohaterów albo nasza bohaterka ma takie pauzy… Po prostu wkurzająca rzecz.
Polecam to miłośniczką romansidełek, gdyż mimo, że jest ono przewidywalne od samego początku, to i tak posiada w sobie to coś, co zachęca do obejrzenia. Osobiście dla mnie jest to anime, która oglądam za każdym razem, gdy nie mam co robić.



Pozdrowienia
Wyrocznia

PS. Chciałabym przeprosić wszystkich chłopaków, których w jakikolwiek sposób uraziły moje słowa... Niestety jest to prawda, do której powinniście być już przyzwyczajeni, a jeśli nie wiedzieliście o tym to przepraszam, że uświadomiłam wam takie rzeczy.

* dla osób, które są ciekawe co to znaczy. Baka oznacza głupi, głupek itd. Trio - trzy. Czyli: Głupia trójka, głupie trio.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz